fredag ;

hejj,
Dagen började med att maja klippte lugg ! Det var asfint. Matilda, maja & jag cyklade in till stan. vi kollade in rean
( det blev lite saker ). Jag köpte en lång blå jumper och en rosa farfars tröja. Matilda köpte en lång rosa jumper, ett hjärthalsband och ett vitt linne. Maja köpte ett lila hjärthalsband och en stor brun vezzano väska. När vi skulle äta gick vi till ströget  ^^, jag tog bakad potatis och dom tog pizza. Det som var cp var att det var typ ett staket mellan potatisstället och pizzastället så jag fick sitta på ena sidan och dom på andra sidan. Sen var vi lite mer på stan och dampade. Såg en as söt kille enligt alla oss (A) haha. Cyklade hem sen, en bilist blev asarg när jag cyklade över ett övergångsställe, haha. När vi var hemma så tog vi en massa kort på varandra och innan dess gjorde vi VÅR blogg, som vi har tillsammmans, därav namnet MaTildaMaja ( matildatildamaja) vi satt i nästan en timme och försökte komma på namn så blev det det här "jättebraiga" haha.

Kram // tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0