Träning och hemma lasergame^^

Hejj.
för det första vill jag säga till matilda att lägga in ett inlägg! gör det , haha
Är med emma just nu vi (våra pappor) har grillat spelat fotboll och otippat spelat hemma lasergame. Just nu får emma ryck på att hon tycker att jag inte kan skriva eller stava , och då vill jag bara snällt påpeka till henne att hon inte är  en ordbok eller svenska lärare, haha, Innan dess har jag tränat med laget inför cuppen och imon blir det möta södras B-lag haha får ju se hur det går..
Efter det gick jag på stan med Danielle som kommer från USA , jag äger seriöst på engelska nu vår engelska lärare kommer bli paff! hah aja köpte:
*halsband (som man på ngt magiskt sett kan snurra på så står det love) på rea 30 kr
*en liten axel väska för 20 ( jag vet att maja vill ha en så maja skynda till ur och penn ) haha
*mc flurry med bilsmak , haha
aja det var vell allt för dagen

kram // Tilda

Kommentarer
Postat av: maja

haha ! jag sa just när jag läste att du hade köpt väskan sa jag till alma :

NEJ , en sån vill jag ha ;D

men är det ok om jag få köpa en (A) <3

2008-07-19 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0