Tiiisdag och sol ^^

Hejj,
Åter igen en någorlunda solig dag, jippie. Just nu är jag hos mormor och morfar och solar vi deras POOL! Väldigt skönt. Har till och med legat på en liten gummibåt i poolen för jag har hört att man blir brunare i vattnet, haha vet inte riktigt om det blev ngt resultat. Det ända är att det är svinkallt i vattnet eftersom det inte vart så mkt sol i sommar och dom har inte upp värmd pool, så antingen ligger man och pressar tills man är så svettig att svinkallt faktiskt blir skönt, eller så kör man gamla hedliga ett, två , tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det, då hoppar man i och sen skyndar man fort som attan upp i solen igen. Själv kör jag på det första alternativet...
 Skulle ju bli fint väder måndag, tisdag, onsdag så det passar perfekt att ta det lugnt och ladda upp för cuppen. Sen kanske det inte är super  skoj att spela fotboll konstant i stekande sol så att halva laget ligger avsvimmade utanför planen och resten håller på att svimma fast på planen, haha, men man ska inte klaga när det väl är sol. Men det hade ju kunnat komma tidigare och varat hela sommarn, haha.
Om jag ska vara ärlig så har jag bara vart på stranden en ända gång i svergie, har vart i kroatien men det är inte samma sak. Men blir det fint väder imon så blir det stranden i alla fall förhoppningsvis med becca om hon kan, håller tummarna.

Ikväll ska vi grilla här ( hos mormor och morfar i ljungbyholm) för kusinfamiljen(?) är där blir nog mysigt skulle jag tro.

Kram// Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0