HALMSTAD !!

hejsan , :D
förlåt för att jag inte har bloggat på länge , har bara inte orkat.
men ska bara säga att det va skit kul i halmstad :D
Men sista natten var bäst ! hahah. jag somnade typ vid 2 , och just
som jag hade börjat somna väckte malin mej och sa :
- maja , jag måste på toa !
-Ne , jag ska bara ligga en minut till !
- men då går jag .....
- om du inte väntar i en sekund så får du skylla dej själv !!!!!!!
haha , sen när vi kom tillbaka så la vi oss och försökte sova.
men efter en kvart frågade jag malin :
-låste du dörren ?
-JA , eller nej ;S
sen kom hon tillbaka från det , haha
då började janette typ skrika i sömnen :D man hörde inte riktigt , men hon sa typ :
-HON SKIIT SVETTAS JU , DET ÄR JU SKIT MÖRKT HÄR JU !!!!
då vaknade tess oxå , och malin och jag höll på att dö vad det var kul .
så bvi kunde typ inte hålla oss , :D
och sen kollade jag på becka S , då typ såg det ut som hon stirrade på mej ,
så jag väckte malin och bara sa :
-malin , hon är jätte läskig !! du måste väcka henne !!!!
- ne maja , hon gör ingeT !!!!
- men hon är läskig !!
sen började hon att hacka tänder och gnistla tänder , dt vat as läskigt .
HAHAHA ! det var en rolig natt ..... sen efter en timma till hade allat somnat förutom mej ( såklart ) !
då såg jag att janette satte sej upp och sa  " ne , jag bara skojjar ! " hahahahahahha
så himla kul !! sen sa becka ö ! " jaah , hihihi !" jag kunde iallafall inte somna ! "/
Men jag var inte as trött morronrn efter iallafall ;D

Men vi kom 3:á i hela halmstad cup !! wohoo ! :D
   kram /maja

Kommentarer
Postat av: janette

haha sluta det är pinsamt ju XD haha

2008-07-31 @ 10:38:10
Postat av: Tilda

var det inte den den kvällen du drack två kaffe cool ? XD

2008-07-31 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0