haha !

Hejsan ;D
förlåt att jag inte har skrivit på länge , men har vatt upptagen.
Igår var jag och alma och spelade minigolf ! :D jätte kul. men man
tröttnar efter några banor ! Vi spelade iallafall till 16 tills vi tröttnade.
Det var en pojk innan oss som var så snabb så han fick vänta i flera timmar !
Jag fick bara en hole in one ! Men jag sööööög. alma vann
med bara ett poäng :D
Almas mamma bjöd oss på glass :D jag tog två kulor , en med cola sak och en med choklad.
Och han som var i kassan var typ och sommarjobbade så ajg sa att jag ville ha
as mkt sås1 å han bara sprutade på , så jag typ tog vad jag blev mätt ^^
sen cyklade vi till biblan (så cool som jag är ) för att lämna in en bok .
och så hyrde jag två till ! Syskon kärlek , och pojken som kallades det !
Dom värkar bra ! Mamma ringde och sa att det var spageti med köttfärs sås så
vi åkte in till stan och åt MC istället:d gillar INTE spagetti med bajssås !
Direkt när vi skulle cykla börjar dte SÅKPLART att spö regna och åska och blixrta !
inte kul !! så vi var ju genom blöta när vi var hemma , så tog på mej mjukis kläder och kollade på HSM 2:D
Som vi hade lånat av några alma känner. Den var bra ! fast har
ju sett den 10000 gånger förut !
Han alla låtar utantill . var ett faan förut vet ni (; sen sjöng vi in en låt som alma hade kommit på ! skitt bra.
Sen var vi inne på datan , och jag sjöng typ spring nicht med tokio hotel 100 gåneg !
så alma fick panik och hämtade öronproppar :D haha ! DOM ÄR BÄST !!
Det roliga var att jag sjöng på tyska ! ;D haha . jag tyckte det kät bra i mina öron , men jag vet inte !
det värkade inte som det gjorde det. Efterom alma hämtade öronproppar .
Sen gick jag och la mig !! en kul dag !
                              kram / maja

Kommentarer
Postat av: tiilda

haha, jodu vi grillade när det började regna som fan´så det gick ju bra ;) !<3

2008-07-23 @ 17:41:33
Postat av: Alma

Haha xD Klart det lät bra :) fick bara damp på spring nicht dish bla bla bla XD



7Plates XD Haha

2008-07-24 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0