förkyld och tjuuurig..

min da g börjar inte bra.. mamma väcker en vid nio (!) för att alla ska äta frukost, fatta om man är trött då ellergick inte och la mig vid 8 lixom . Becca kunde inte följa med till stranden, så det betyder att jah får va med familjen och dom andra familjerna med barn som högst är tolv, och dom minsta är fyra - det är dom jag hänger med,haha.
Som pricken över i:et har jag vell gått och blivit förkyld, hur man nu lyckas med det enbart genom att ligga och sola, har vell pratat med matilda på msn för mkt , gasch.
Och seen nu när det väl är fint väder och vi ska åka till stranden så ska vi först åka i en halvtimmer för att fika hos´en familj sen åka till stranden med som och då skulle klockan vara typ ett, och hur mkt tid finns det för att sola då?
Den första helt soliga dagen är jag förkyld och tjuurig på...
Good luck!

Tveksam kram // Tilda

Kommentarer
Postat av: matilda

välkommen in i gänget (: , förlåt om jag har smittat dig . hahah ! <3

2008-07-23 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0