vi bits !

hejsan alla, har inte bloggat på länge men pallar bara inte mer ! jag orkar inte göra det ! denna veckan ska vi ha 3 prov, sen är dett bara ett prov kvar på hela höstterminen ! ;D WOHOO!! idag har jag gjort engelska, gick ganska bra, igår SO, ganska bra och imån svenska uppsats. Vi har en timme på oss att skriva en historia. så hade tänkt att ringa alma om lite hjälp till maind map , eller vad det nu heter. Eftersom vi ska ha det i en timme, så får vi ha fika med oss, jag ska typ ha lussebullar och festis ;D gött ju ! ;D ska oxå plugga lite på tyska ! måste bara säga att jag längtar ju till julen så mkt !!! nu har jag skrivit en önske lista, men om ni vill se den få ni komma hem till mej . ;D om ni vågar. vi bits :D puss all / majaa♥



PS ! Tilda, snälla bli frisk nån gång ? (; haha du är sjuk vierundswanzig/sieben ! :D haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har för fasiken inte vart sjuk på hela terminen så jag tar ut det nu ;) haha men är friisk nu! :D:D hur gick det på svenskan? :D

2008-12-05 @ 22:07:08
Postat av: Smilla

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 05:35:24
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0