Titanic VS bodyguard

hejsan alla ! idag ska jaga bara slappa vid datan / TV ! vilket jag länge velat göra. MEn nu när jag inte har någonting att göra, så vill ajg faktiskt inte göra det. Jag vill att det ska hända någonting , SNÄLLLLA !
MEn ikväll är det ju två filmer jag gärna vill se, Titanic eller Bodyguard. kan inte bestämma mej !! haha . jag har inte helletr någon att se den med. huhu !! "/  jaja , hjälp mej att välja .. iallafall :D just nu pratar jag med ellen som är i THAIII !! fubbigt ????
/ majaa

 

Båda är ju samma typ av film, och jag har sett båda. MEn eftersom jag inte har dessa filmer hemme, så vill
jag gärna se dom när dom är på tv "/ Och låtarna ! snälla ! finns det bättre låtar än Whitney Houstons låt
" I will always love you" & titanics låt " my heart will go on, om jag minns rätt med celine dion ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0