SOS familj !

hejsan alla , jag är ju bara så sugenpå att blogga idag sp jag lägger in ett inlägg till. HAHA . Nu sitter jag här med alma och kollar på SOS familj, har inte tittat på det förut , men det var väldigt bra ! VI har just druckit upp våra bouta milkshakes ;D aaaaas gooooodaa ! :;D vi är ju bara bäst på att göra dom. ALma och jag ska kolla på................. BODY GUARD kväll. Jag tror jag bestämde mej för det, emn jag vet inte riktigt än. haha , men alma vill se den så jag kan kolla på den med henne. Det tycker jag låter som en braa idee ! ;D Nu ska jag sluta blogga för ikväll , haha puss hej alla <33 / majaa


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 18:35:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0