heeej

heej ! ♥
Har inte bloggat på länge, men pallar inte ;D haha Nu sitter jag här i skolan och vi har elevensval. Och jag valde att jobba igen, men jag har redan gjort mitt matteprov som jag skulle göra, så nu har jag inget att göra. Vi sittrer bara här och inte göör nånting förutom Matilda ;D Hon jobbar .... Direkt eftre matteprovet fick jag reda på mitt resultat är lite besviken på mej själv! JAg fick 33som jag är ganska nöjd med, men jag fick 4 slarvfel som jag borde skriva rätt på. Jag skrev att 8x-5x=2x ? HAHAH , jag går fyfasikern i åttan ;D Om jag hade skrivit rätt på dom så skulloe jag ha VG+ "/ men men

Idag sdka vi ha julbord , :D har inget att säga !!!! ;D


Kommentarer
Postat av: miriam

haha jag hade precis samma problen ;)

2008-12-27 @ 22:11:56
URL: http://miriamjammeh.blogg.se/
Postat av: miriam

haha jag hade precis samma problen ;)

2008-12-27 @ 22:11:59
URL: http://miriamjammeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0