torsdag ;

hej !

idag hade vi då sovmorgon & jag o becca tänkte ta en buss tjugo i 10. fast vi visste inte vilken busshållplats vi skulle till haha ! men vi gick iaf till skolan. men den kom aldrig så då fattade vi att vi hade stått på fel hållplats så vi fick vänta i nästan en timme på nästa buss ! vi kom till skolan kvart i 11 & då var dt rast. hahah sen hade vi en halvtimmes svenska & sen lunch. efter lunch hade vi svenska & sen SO. sista lektionen hade vi hemkunskap, jag & johanna gjorde den bästa äppelpajen höhöhö ! direkt efter skolan åkte jag bussen hem & åt haha & sen till träningen .
& imon ska jag till stan med johannaaaa !


kram / matilda


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: ja, vi ska fotograferas.. :(

2008-08-22 @ 06:52:21
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0