stan med alma !

Idag har jag vatt på stan med alma (: <3  Vi gick till MC direkt och tog en glass och lite mat !  sen gick vi bara på baronen , :D haha  köpte ett zebra mönstrat linne på gina 99 kr ;)  Och sen gick vi till mc igen och tog en till glass ;D  där träffade vi matte och tom ! sne åkte vi  hem och gjorde choklad pudidng och kollade på vänner till 12!  mysigt mysig , (; <3

Idag har jag vatt på stan med alma (: <3
Vi gick till MC direkt och tog en glass och lite mat !
sen gick vi bara på baronen , :D haha
köpte ett zebra mönstrat linne på gina 99 kr ;)
Och sen gick vi till mc igen och tog en till glass ;D
där träffade vi matte och tom ! sne åkte vi
hem och gjorde choklad pudidng och kollade på vänner till 12!
mysigt mysig , (; <3 

Btw ! , det är det linnet jag köpte på kosta outlet :D jag köpte också två par öron hängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0