Nu tänker jag klaga!

Hejj,
Va ju somsagt med Maja i Lenhovda. Hon berättade ju om det så jag tänker inte upprepa det eftersom jaa, jag tror vi va med om samma saker, haha. Iaf så var det super roligt. 
Tills jag vaknade upp på söndagen och mådde piss!   Började lite dagen innan hade lite ont i halsen, men såklart så badade jag iaf och det var vell kanske inte det smartaste, tur att vi inte badade på kvällen oxå, då hade jag vell dött, maha!
Som tur var kunde vi åka hem tidigare så jag slapp ligga i ett tält iaf.

Väl hemma blev det inte precis bättre, men det var ju skönare att vara hemma iaf.. Jag lovar att under den här veckan jag har vatt sjuk har jag vell haft ungefär lika många olika sjukdomar som jag haft på väldigt väldigt länge.
Först hade jag typ vanlig influensa, högfeber ont ihals och kropp. Sen på toppen av det blir jag magsjuk.
Sen började jag få blåsor i halsen för att jag hade så ont i halsen. Sen fick jag ngn slax nackspärr?
Sen fick jag värsta ögoninflamationen så jag fick åka till doktorn och få ögon droppar, det värsta med ögoninflamationen var att en morgon när jag vaknade upp så hade ögonen klibbat ihop av var, jag fick panik! Det var så äckligt.
Sen efter allt det så blir jag jätte förkyld, med sånn hosta Maja tycker är härlig men jag ska säga att den inte är så härlig när man hostar när man ska sova och vaknar upp för att man måste HOSTA! gasch. Kommer inte ihåg var maja kallade hostan, hah.

Det var vell i stort sätt alla mina sjukdomar.

Jag har förlorat en hel vecka på sommar lovet och det är vell bara en kvar nu? och jag är inte frisk än. Jag har missat rix fm festivalen och kommer missa två matcher i helgen,
Ngt possitivt är att jag har druckit dom tre första kopparna te, som inte har smakat så äckligt att jag fått klökningar.
Fats jag tycker citron te luktar precis som den citron lukt man har i toan för att dölja äcklig lukt, men det är ju min åsikt^^,

Kram // Tilda

Kommentarer
Postat av: Maja söderström

Krya på dej gumman "/ <3

hostan kallas Ebba hosta ! ;D

synd att du inte kan vara med på matcheran !!!

jaja , ses snart krya på dej <3

2008-08-08 @ 14:48:50
URL: http://matildamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0