RIX FM !

RIX FM !

Idag vaknade jag ganska tidigt faktiskt !
innan matilda för typ andra gången ;)
så när jag vaknade hade jag inget att göra
så jag tog kort på matilda , och drog i hennes
hår tills hon vaknade :) haha
Sen vaknade hon . då åt vi sen var vi innne
på datan. Inte så många innne så tidigt . men men ;)
Sen skulle matilda färga mitt hår , men jag tyckte
det blev rött först men sen blev det bättre .
Är ganska nöjd faktiskt ! :D
samtidigt som jag färgade miott hår
kollade vi på OTH ;D som vi har gjort hela veckan ^^
sen var det dags att göra igordning sej till RIX FM !
wohoo ! det var as kuul !
efter rix fm hängde becka e och matilda med mej hem ;D
vi la oss ganska sent men inte jätte :D
Det var jätte kul igår med becka , becka , Malin , ellen , Matilda och johanna :d <3
saknade bara tilda <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0