onsdag.

hejsan !

jag har inte hunnit skriva för jag har vatt i halmstad & sthlm. orkar inte skriva allt jag har gjort. men det var iaf jättekul !
idag har jag vart med sanna & martina. vi kollade på snakes on a plane. asbra var den verkligen. vi kollade på ngn annan film oxå. kommer inte ihåg vad den hette men den var asäcklig! 
sen gjorde vi fruktsallad, fast det var mest körsbär i så den blev helt slemmig!

imon ska jag till maja & sova där till fredag ! vi ska kolla på oth & så är dt ju rix fm på torsdag ! 
nu måste jag sova om jag ska orka gå upp imon & hinna med bussen. haha

kram / matildaa

Kommentarer
Postat av: ssanna

slither hette den.

2008-08-08 @ 12:15:30
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0