Matilda <3

matilda maja ;D

Hejsan svejsan ;D

Matilda har vatt hos mej sen i onsdags
och idag åkte hon "/
haha !
Men vi har iallafall haft dte a bra.
i onsdags blev det mest OTH och träning ,
efter träningen cyklade vi till skyttis
för killarna spelade DM match. Dom vann
med 6-2 . Det var en solig träning btw ! :)
Sen åkte matilda och jag hem och åt
tacos , och kollade på tv ;D sen blev vi
sugna på kaffe cool på McDonalds , så
vi cyklade ut dit på kvällen och köpte det ,
men vi trodde vi skulle vara själva där för
det var sent. MEN alla var där typ !!!
Inte bra :D:D
,em sen när vi kom hem så kollade
vi på OTH
igen ;) det är bara så bra !
klockan två ville matilda att jag skulle noppra hennes
ögonbryn (: haha så då gjorde jag det .
men vi la oss inte fören 3 på natten.
Men när vi skulle sova så lös hela mitt
rum upp av en bil som körde förbi ,
men den stanade utanför våran dörr !!!
Och då var dt nån som stod vi dörren och gjorde nått med
handtaget !!!! fatta att
vi var rädda ,
så jag ringde till mamma från
min mobil till hennes från mitt tum
som ligger brevid hennes :D och hade typ panik.
Sen nvar vi uppe och kollade , och
bilen körde runt i området ,
men efter en tmme
/ halvtimme
kom mamma på att det var posten
som kom :D gud vad skönt asså :)
sen somnade vi gött ! Matilda <3

BTW ! saknar TILDA !!!!! <3      /maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0