Lenhovda ! 08 - 2 / 8

Idag var den roligaste dagen , det började med att vi tittade på en av
Albins och petters matcher , dom vann med typ 4-0 !
Sen skulle vi bada med Valle och Aleg , men jag ville inte bada
så Walle och Tilda knuffade i mig med kläder , haha !
tilda och jag hade typ+ planerat att hon skulle knuffa i mej med kläder
men jag ville inte det .... det var skojj iallafall .
sen kom solen fram lite så vi solade med dom på nogon scen !
Men då blev dom hungriga så vi gick till et cafe som låg vid campingen ,
där dom köppte kaffe. men Aleg gillade inte dte och han var inte så bra
på att dricka det , så alla fick skratt sjukan . guud vad kul vi hade med dom !
sen gick jag och tilda och åt pizza som hennes föreldrar hade köpt till oss .
efter det så träffade vi dom igen , och då gick vi till alans pappas pizzeria
(den enda i deras "centrum" ) haha.
och så gick vi em till Aleg , men efter ett tag var jag och tilda tvugna att gå
tillbaka till tältet , men dom kom sen när dom hade ätit klart .
saknar lenhovda och alla killar !! <3


Kommentarer
Postat av: elin

Ha en bra dag :)

2008-08-05 @ 15:46:06
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0