Kalmarspelet?

Hejj,
är hos farmor nu , tänkte bara skriva lite . Finns inte så mkt att göra , har ätit kräftor och trots att jag har tuggummi i munnen så har jag världens äckligaste eftersmak.. usch!
Nu har petter och albin och farmor tvingat oss andra att spela Kalmarspelet, asså det är så tråkigt, men tävlingsmänniska som man är tänker jag ändå inte förlora det, maha!

Kollade på Svergie-Tyskland damfotboll OS nyss tyckte svergie var riktigt bra, stod emot ända till förlägning, men dom förlorade vell sen? såg aldrig slutet för då skulle jag äta en vaniljbulle, haha!

Nu ska jag gå och äga familjen i kalmarspelet, tror det är som monoppl fast i kalmar, hah.

PussochKram // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0