Idag blir det stan!

Idag blir det stan med sötnosen Matilda, sista dagen innan skolan börjar!
Shit det är imon ju.. känns jätte konstigt. Just nu känns det som att sommarlovet har varit
jättekort, men när man tänker efter på allt man gjort så har det ju vart jätte länge!

Ska köpa en väska idag tror jag, en stor vezzano väska, antingen Orange eller svart, just nu lutar det åt orange faktiskt
den grymt tuff! haha. Aja fårse om jag köper den alls, blir den eller ngt annat iaf . haha.
Köpte ganska mkt i helgen annars, så är inte helt shopping beroende just nu, eller joo det är jag nog föresten !

Aja nu ska jag dra och göra mej iordning, Pussochkram // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0