I am dieing, but at least I am trying.

hejj,
Jag är så trött att jag seriöst snart dör! Har precis kommit hem från träningen, hur kul det än är med fotboll så är träningen dagen efter en hård match mitt i första skolveckan, ganska hemsk. Vi körde ändå den lugnaste träningen på länge. Igår sov jag två timmar efter skolan efter den riktigit ben tärande vandringen fram och tillbak från skälby.
Sen på kvällen var det match mot Emmaboda som vi som tur var vann, ÄNTLIGEN!
Sen i måndags var det träning med damlaget oxå, och imon ja då blir det match med b-laget i högsrum.
Jag säger bara tack gud att vi inte haft några läxor denna veckan för då hade det inte gått ihop sig.

Nu ska jag gå och duscha, pallar inte..

Nu skulle dennna klockan från forever21.com göra mig glad! 

Kram // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0