Helgen.



Hejj,
var ett tag jag sen jag skrev nu, har var så jäkla trött efter skolan att jag sovit typ en timme varje dag jag kommit hem, sen har det vatt mkt med fotbollen också och man blir inte direkt piggare av det ;)

aja, helgen var mkt rolig. Spelade b-lags match på fredagen, tyvärr förlorade vi med 2-1 synd!
På lördagen åkate iaf jag, maja, matilda, becca.e, becka.ö och johanna till simhallen och var där från typ ett till fem, superkul!
Sen sov alla hos mig och det var mkt mysigt.
Dagen därpå, alltså söndagen, stannade becka.ö för vi skulle spela match på kvällen så hon stannde tills matchen, och vi spelade biljard, grillade marsmallows och såg på heroes, as bra!

Nu ska jag sova , klockan 20:31 för jag kolappsar snart av trötthet, pussochkram // Tilda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det ser ut som marie picasso på bilden om man tittar snabbr. :P

2008-08-25 @ 20:39:35
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: sandra

va med i min tävling där du kan vinna en goodie bag värd 100-200 kr

2008-08-25 @ 20:44:14
URL: http://sandisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0