Har vatt duktig och teknisk idag!




Hejj,
 kan inte vara med tjejerna idag :(. Eftersom jag bor i smedby och mamma och pappa jobbar kan jag inte ta mej in till stan, kan inte cykla för jag har vatt sjuk så länge, och bussen går typ jätte långt bort och ikväll ¨ska man hem till Farmor på kräftskiva, hur kul som helst ,NOT!

Kolla in den super coola t-shirten från forever21.com. Skulle inte säga nej till den, hah. As tuff tycker jag!

Aja,kan inte göra ngt åt saken. Så idag har jag för första gången i mitt liv satt plockat ur en hel disk maskin, satt in en hel disk maskin satt på den så den diskat och plockat ur den igen, sen har jag dessutom städat hela mitt rum och plockat upp i tvrummet, dagens gärning gånger tre, mahah.
Sen har jag satt in en klocka på bloggen , hur coolt är inte det på en skala?
Vill tipsa alla som har det svårt att designa på bloggen att gå in på www.designadinblogg.se finns as bra tips där.

Igår var jag på träningen och det var verklligen kul att se alla igen, var as länge sen jag spelade fotboll nu..
Har börjat några nya i laget också, mkt kul! Hoppas dom fortsätter bara.

Och snart börjar skolan , vet inte riktigt vad jag tycker om det. Såklart vill man inte börja men jag känner inte världens ångest för det heller. Känner att jag gjort ganska mkt på lovet och det har vart en toppen sommar, ävan om jag förlorade mer en en vecka pga av att jag var sjuk. Men, men.

PussochKram // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0