24 timmars dagen !

alma ;D;D;D;D

 

24 timmars dagen !

Shiit vad jobbigt det var !!!
jag och alma lovade oss själva att
vara vakna i ett dygn ! :D
haha det var jobbigt , :)
somnade nog 10 minuter innan "/
haha , men men !
vi fick hålla varandra vakna genom att
slå varandra ! det var kul.
sen ska jag bara sova efter halv 7.
väckte mej själv i morse vid halv 7
så jag inte skulle vara uppe
sent liksom ;)
Vi har iallafall vatt på IKEA
och el-giganten , det var några på el-giganten
som tyckte jag var så bra på "guitarr hero"
så dom klappade när jag var klar ! :D 
hahah , det var bara den låten 
"rock'n roll all night " och "Monsoon "
jag var bra på :D haha 
alma och jag ägde på "Monsoon" men trummor och gitarr ;)
imån blir dte en tung träning :D
En sjukt rolig dag med ALma , tack <3
 


        kramar MAJA ! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0